Onderstroom

Wij zijn het buitenbeentje in het Oudenaards theaterlandschap, want ze werken niet met jaarlijkse vaste speelmomenten noch op een vaste locatie. Een oude kapel, een bakkerij annex autogarage, een bos, een oude varkensstal… Niets is ons te gek. Tenminste als één van de mollen op een theatraal ei zit te broeden.

Twee projecten vinden heel binnenkort hun première in Oudenaarde: ‘Mijn vriend H’ over de jonge jaren van Adolf Hitler en ‘Het besloten hof’, een openluchtvoorstelling op Noxx  (museumnacht Ename).

Op Onderstroom vertelt regisseur Domien Van Der Meiren over het creatieproces van ‘Mijn vriend H’ Daarnaast brengen we de bezoeker  in de sfeer van Jheronimus Bosch. Dé inspirator van ons kleine project op Noxx 2017. En dat in de sacrale sfeer van de kapel van het Zwartzusterhuis.

Helemaal centraal staat Surplass: deze keer Mol-caravan genoemd. Veel lekkers en muzikale verrassingen op het schilderachtige Pameleplein.

Nu zondag 30 april tussen 13 u en 18.30 u op het Pameleplein van Oudenaarde.

Gratis en iedereen welkom…